Bonab Agricultural Engineering Organization تلفن ۷۲۲۳۰۳۰-۰۴۱۲

پایگاه اطلاع رسانی شعبه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب

Bonab Agricultural Engineering Organization تلفن ۷۲۲۳۰۳۰-۰۴۱۲

پایگاه اطلاع رسانی شعبه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب

جلسه اعضای نظام مهندسی شهرستان با نماینده

طبق هماهنگی های به عمل آمده با نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی ، جلسه هم اندیشی ناظران بخش کشاورزی و شرکت های فنی و مهندسی با نماینده محترم در مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل شد.
در ابتدای جلسه مدیریت جهاد کشاورزی ضمن خوش آمد گویی به اعضای جلسه گزارشی از عملکرد مدیریت ارائه دادند، در ادامه جلسه مهندس امیری رءیس نظام مهندسی شهرستان به تشریح برنامه های نظام مهندسی پرداخته و نسبت عدم اجرای قوانین مربوطه در بخش کشاورزی و فارغ التحصیلان این بخش مطالبی را ارائه نمودند و در ادامه جلسه موارد زیر مطرح شد: 

1: پیشنهاد می گردد شر کتهای فنی و مشاوره ای از پرداخت مالیات معاف گردند.

2- با توجه به اینکه تعاونی های تولید روستایی از پرداخت  مالیات و هم چنین از پرداخت تعرفه های گمرگی معاف می باشند ولی بدلیل اقدام تعداد انگشت شماری از تعاونی های مذکور در امر صادرات و واردات محصولات کشاورزی از این تسهیلات دولتی بهره برداری بعمل نمی اید ،لذا با توجه به پتانسیل بالای شرکت های فنی و مشاوره ای در ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان و بدلیل داشتن توان کارشناسی در بازاریابی محصولات کشاورزی پیشنهاد میگردد شرکت های فنی و مشاوره ای مهندسی نیز همانند تعاونیهای تولید روستایی از پرداخت تعرفه هایگمرگی معاف گردند تا ضمن ایجاد توان تجاری به شرکتهای فنی مشاوره ای در ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان نیز اقدام مثبتی انجام گیرد.

3- با توجه به طرح تصویب استخدام ناظرین گندم ، پیشنهاد و با توجه به فعالیت تعدادی از فارغ التحصیلان در طرحهای ناظرین دام ، باغبانی ، پیاز و سیب زمینی و ... پیشنهاد میگردد نسبت به تصویب مصوبه ای همانند استخدام ناظرین گندم نسبت به سایر ناظرین نیز اقدام گردد.

4- با توجه به عدم شناسایی برخی شغلهای سخت از جمله تلقیح مصنوعی و ... در اداره تامین اجتماعی ، اعضای شاغل این سازمان در شغلهای مربوطه از بیمه تامین اجتماعی محروم هستند ، و نیاز به تعریف شدن این شغلها در تامین اجتماعی می باشد. 

در ادامه جلسه جناب اقای اعزازی ضمن تبریک دهه فجر از فعالیت نمایندگان در خصوص تصویب قانون جامع بهره وری کشاورزی ، نظام جامع دامپروری گزارشی ارایه دادند و نسبت به مسائل و مشکلات مطرح شده اظهار نظر کرده و قول پیگیری این مشکلات را دادند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد