Bonab Agricultural Engineering Organization تلفن ۷۲۲۳۰۳۰-۰۴۱۲

پایگاه اطلاع رسانی شعبه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب

Bonab Agricultural Engineering Organization تلفن ۷۲۲۳۰۳۰-۰۴۱۲

پایگاه اطلاع رسانی شعبه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب

دومین طرح آمارگیری از محصولات باغداری کشور

دومین طرح آمارگیری از محصولات باغداری کشور از تاریخ 23 بهمن ماه لغایت 22 اسفندماه بمدت یکماه اجرا می گردد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور دومین طرح آمارگیری از محصولات باغداری کشور و هزینه تولید محصولات عمده باغی، برای اولین بار با مشارکت مرکز آمار ایران، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از تاریخ 23 بهمن ماه بمدت یکماه اجرا می شود.

این طرح با حضور کارشناسان مسئول و ناظر به ترتیب از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان و استانداری آغاز شده است. براساس هماهنگی‌های بعمل آمده مسئولیت عملیات میدانی طرح برعهده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استانها می باشد که پس از پایان عملیات میدانی طرح، بازبینی و رفع اشکال کامل پرسشنامه های بهره برداری باغداری و هزینه تولید محصولات عمده باغی اطلاعات جمع آوری شده با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استانها و دفاتر برنامه ریزی و آمار استانداریهای کشور داده آمایی و گزارشهای قابل بهره برداری برای نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور تهیه و تولید خواهد شد.
همکاری بهره برداران و باغداران کشور در تولید و جمع آوری این اطلاعات موجب خواهد شد در نظام برنامه ریزی کشور حداکثر کارایی و اثربخشی را شاهد باشیم.
گفتنی است مراحل انجام این طرح بصورت نمونه برداری و تکمیل پرسشنامه است و اجرای عملیات میدانی آن از طریق ده گردشی صورت می پذیرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد